Rubrik?

Hej ;))
Jag glömde helt bort bloggen faktiskt, kom på de nu.

Men idag var de skola som vanligt, hände inget speciellt som vanligt massa lektioner bara ;)
Haha, matten är ju bäst, jag hatar verkligen matte, men jag Rebecca o Alice har kul på lektionerna ;)
Efter skolan så gick jag hem med Alice och Rebecca.. när jag kom hem höll jag på frysa ihjäl, men jag åt våfflor först sen gick jag upp och duschade längee i varmvatten, sköönt!

Sen har jag inte gjort nåt speciellt, mest legat i sängen har varit astrött och frysit typ hela kvällen, men nu är de bättre.
Fast jag ska snart sova ändå, så jag orkar gå upp imorn.

Jag ska träna lite mer på no läxan också, vi fick läxa idag som vi ska kunna tills imorn, kan typ allt förutom lite, men hoppas de går bra ändå imorn.

Jag har så himla ont i min rygg, har haft de ända sen jag hade låsningar i ryggen i höstas, de är jätte jobbigt och de blev ännu värre när jag var o simmade med Alice igår.
Men jag ska gå och får massage snart.

Nästa torsdag, alltså inte imorn utan nästa, då ska jag åka till stan och klippa mig och färga håret MÖRKT igen :D
Längtar!

Nu sitter jag o pratar med folk på msn, men snart ska jag gå och lägga mig.

Ajaa ha de bra, puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0