Nyår!

Nu är de 2010!

Vi kom hem vid typ 1 igår, så jag orkade inte skriva nånting, men ska berätta nu :)

Carro o dom kom till oss vid 7 typ, då åt vi mat fläskfile, oxfile och klyftpotatis- gott :)
Sen var jag med Ilia o Mille, sen vid typ 8 så gick jag o Ilia ut med Tyra-li, vi var ute till ungefär 9.
Sen när vi kom in så gick typ alla upp o spelade wii och pingis utom jag o Carro, vi satt nere.
Vid 10 gick vi ut och smällde rakter :D sen kom Conny ut och sa att vi skulle komma in till dom, där var de massa folk också, så då var vi hos dom till halv 12 ungefär, vid halv 12 så skulle vi gå till centrum o kolla när dom smällde rakter. Då tänkte alla dom som var hos Anna och Conny följa med också, men sen började Tyra och Kevin bråka också ville inte Tyra följa med. Ah jag vet inte riktigt, men de blev iaf bara jag,pappa,Calle,Carro,Erik,Ilia, Mille och Kevin som gick. Vi hann inte ändå fram till centrum men vi stannade vid Erikssons bageri och kollade där, man såg jätte bra där också :)
Sen gick vi hem o de snöade hur mkt som helst ute!
Vi kom väl med vi 1 nångång. Då gick jag upp o la mig och kollade på film till 2 ungefär.

Men de var bästa nyårsafton på länge iaf.
Tack Carro,Erik,Ilia,Mille,Tyra-li,Kevin,Anna,Conny,Mats,Lena,pappa, Calle och Tyra och Kevins morfar och låssasmormor ;) Och Leya också då även om hon sov :D


Idag har jag inte gjort nånting, har inte orkat, Calle väckte mig halv 10 imorse, sen kunde jag inte somna om.
Fast pappa jobbade idag o Calle var hos farfar så jag var ensam hemma.
Men jag har kollat på film hela dan!

Jag såg den "nya" filmen 2012.
Den handlar ju om att mayaindianerna förutstpådde att jorden ska gå under 21 december 2012.
Jag vet inte om jag tror på de.. förut gjorde jag de, men nu vet jag inte längre... Men man hoppas ju att de inte är sant iaf!

Vad tror ni?

Imorn ska jag nog hitta på nånting, vet inte vad men de får vi väl se imorn :P

Nu ska jag kolla på nån mer film tror jag.

Ha de bra puss <3

 Jordens undergång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0