NY MOBIL!

Hejhej!

Idag var jag till stan och köpte MOBIL ((:
Köpte Samsung touchWiz :D Den kostar egentligen 4000 men dom hade sänkt till 1990.

Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Försökt få igång bluetooth på mobilen, man måsta typ ange pinkod för o kunna skicka och ta emot saker...
Men nu funkar de :)

Fast de är grymt svårt att skriva sms på den xD

men de går nog bra :)

Nu sitter pappa, Calle, Conny och Kevin uppe o kollar på hockey, de håller på till halv 9 eller nå
efter de ska vi gå över till Anna och Conny och spela spel eller nåt :)

Så blir väl där resten av kvällen.

Vad ska ni göra?

Försten jag ser att de är några som läser min blogg, kan inte alla ni som läser kommentera så jag får veta vilka de är? :D

På måndag ska jag till stan och sätta in tandsmycke :D
Fick ju de i julklapp av morfar och Inger, ska dit halv 11, så då blir de o kliva upp i tid, usch jag som brukar vakna typ då xD

haha :p

Men nu är de massa folk som skriver på msn, så ska vara social med dom.

Ha de bra puss <3



Inte den jag tänkte köpa från början, men dom sa att den här var mycket bättre + bättre kamera och dom kostade lika mkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0