Nu är de slut på lovet!.

Hej!

Jaa nu är de slut på lovet, jag vill inte, jag orkar verkligen inte gå till skolan. Jag vill kunna sova länge på morron och göra vad jag vill på dagarna.
Usch!

Också ska vi börja med alla lektioner o sånt på en gång, rolig att börja med matte första dan i skolan efter 3 veckors lov... eller inte!

jaja, jag har väl inget val och de är ju snart sportlov också.

Och om 2 veckor fyller jag 14 :D

Idag hittade jag en bok som kommer från bibblan, den skulle vara tillbakalämnad (säger man så?) för flera månader sen men de är inte min, frör jag vet att jag inte har nå böcker... :S

Nån som känner igen "Vad skulle du valt" så får ni gärna säga till :P

Jaa, nu ska jag snart gå och packa tills imorn när vi ska till pappa, sen ska jag väl sitta vid datorn ett tag och sen sova.

Har inte så mkt att skriva om, så vi hörs imorn ist puss <3

 Teckningen jag fick av Hugp :)

 Vems? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0