Nån som vill göra min svenskaläxa?

Är de bara jag som har problem med facebook? :S
De funkar typ aldrig o de är segt o massa saker, drygt!

Nu har jag tränat på spanskaglosor, inte speciellt svåra eftersom de är repetition men ah jag har iaf tränat.
Nu är de bara svenska, engelska o bilden kvar :P
+ plugga no också om vi ska ha prov...

Föresten är de nån som vill göra min svenskaläxa?
Man ska skriva en dikt om en soptipp ? :S
Ah vill ni, så är de bara att säga till!

Nu sitter jag o kollar på tv, vet inte riktigt vad de är, kollar inte så mycket.
Men nu kollade jag på "Det okända iaf".

Jag kommer inte ihåg om jag skrev nånting om de igår, men vi var ju iaf och kollade på lägenheten igår.. Tror att vi ska flytta dit också! :)
Hoppas!

Men ah nu blev de ett väldigt oseriöst inlägg känner jag, har nästan inget att skriva om.

Vi hörs imorn ist, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0