Let's dance!

Hej igen!

Nu sitter jag och kolla eller lyssnar på let's dance, dom ska snart berätta vem som åker ut tror jag, nej de skulle dom inte alls för först så ska de såklart vara nyheter.

Imorn tror jag att jag skulle ha filmkväll med Alice, Rebecca och kanske Lina.
Och på dan kanske jag ska vara med Evve :D Och sen sover jag nog hos Alice isf, så de blir nog dålig uppdatering imorn.

På söndag är de bara en vecka kvar tills jag fyller 14. Längtar!

Jag önskar mig

Systemkamera!
Locktång
Smink
Pengar
Kläder
Presentkort

och sen vet jag faktiskt inge mer :o

Nu ska jag gå ner och spela sims tror jag, om de funkar då.
Jag har inte spelat på jätte länge, så nu är de ganska kul o spela xD

Men ah vi hörs, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0