Grattis Hugo!

Hej!

Jag orkade inte skriva nånting igår, men filmen var iaf jättebra! Den var verkligen så bra som alla säger också.
Så ni som inte har sett den- se den!

Idag har jag inte gjort nånting, de är så himla kallt ute också, så de är inge kul att vara ute heller.

Idag fyller min gullunge HUGO 4 år.
GRATTIS BUSUNGE <3<3<3

Vi ska iaf dit och fira han imorn, för pappa jobbade idag så vi kunde inte åka.

Har kollat på filmen "Inte utan min dotter" den var verkligen jätte hemsk.

För er som inte vet vad den handlar om Betty Mahmoody som åker tillsammans med sin dotter och sin man till hennes mans hemland Iran, de är meningen att dom ska vara där i två veckor, men när dom två veckorna har gått, så berättar Moody för Betty och Mahtob att dom ska stanna kvar i Iran.
Nu är de Moody som bestämmer över Betty och Mathob, han låser in dom och misshandlar Betty.
Och Betty och Mathob försöker ta sig ut ur landet och tillbaka till Amerika.

De finns en bok som heter samma sak också.
De som är så hemskt är att de är en verklig historia, de är Betty Mahmoody som har skrivit boken.

De finns en fortsättning som heter "Kärleken till ett barn".

Läs böckerna och se filmen, dom är verkligen jätte bra och jätte hemsk också!

Nu är klockan halv 12, så jag ska väl ta och lägga mig snart, måste verkligen ta o vända på dygnen nu innan skolan börjar.
Har varit uppe till halv 2-2 hela lovet och sovit till 12.

Men nu är de bara helgen sen börjar skolan igen "/

Usch!

Ajaa, här kommer iaf massa blandade bilder från igår o idag :P


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0