Filmkväll snart.

Hejhej!

Jag var inte med Evve idag, de hade blivit så stressigt också hade jag fått gå från bussen i hem..
Men ska vara med henne till veckan ist.

Snart kommer pappa och Calle hem då ska vi äta, sen vid 7 ska jag till Alice och sen går vi till Rebecca och Lina.
Skulle sova hos Alice, men de gick inte, så jag får skjuts av dom hem ikväll/natt, vet inte riktigt hur länge vi ska vara där :)

Idag har jag inte gjort mkt eftersom jag aldrig var med Evve, jag har mest suttit vid datorn xD
Ovanligt? Nej!

Jag kom föresten på en sak till som jag önskar mig, The O.C serien, alla säsonger! :D

Jaa.. har inte så mycket mer att berätta, men vi hörs senare eller imorn, beror på när jag kommer hem.

Ha de bra puss <3

Här är lite bilder från skolan i veckan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0