Fiiilm!

Hejhej :)

Idag eller igår kanske man ska säga? Klockan är över 12 nu, så de är ju tisdag :P

Men ni fattar ändå xD

Var ju till tandläkaren och satte i tandsmycke, de tog ungefär 20 min, nu hoppas vi att de sitter kvar bara :D

Efter tandläkaren så gick jag till Ulrika för mamma och Calle var där, mamma skulle klippa sig.
Sen gick åkte vi hem vid ungefär 12 igen xD

När vi kom hem så hjälpte jag Calle att bygga nåt hus med lego som han fick i julklapp.
Sen spelade jag spel med han- Vem ser bäst, tror jag de heter, de är ganska kul faktiskt xD

Annars har jag inte gjort mycket idag/igår :P

Idag har jag bestämt att jag ska vara hemma o ta de lugnt bara :P

Är ensam hela dan för mamma jobbar och Calle är på fritids, sköönt!

Nu har jag kollat på Another Cinderella Story, så nu ska jag kolla på en till film, vet inte vilken men nån iaf.
Sen ska jag nog sova tror jag.

Nu skriver jag om ingenting känner jag... så nu ska jag ta o kolla på film och sen sova. Vi hörs imorn!

Godnatt <3

Föresten Grattis till min granne Kevin som fyller 10 (?) idag! :D

 Inte så bra bild eftersom jag knäppte med camen, men man ser ju lite iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0