Familjen Annorlunda!

hej! :)

Jaa nu har man gått första dan i skolan, de var inte så farligt förutom att jag var/är grymt trött!

Vi hade bara vanliga lektioner, taskigt av lärarna tycker jag att vi började med alla lekioner direkt ;)
Men de gick väl bra, på bilden fick vi lära oss rita äpplen... varför ska man kunna de egentligen? :S

På matten jobbade jag Alice o Rebecca typ ingenting, vi satt o prata och kom på namn, hahah, kul hade vi iaf ;)0

Imorn börjar vi 9.25 och slutar 15.30 då ska jag till badhuset med Alice o simma.

Nu sitter jag bara o väntar på att Familjen Annorlunda ska börja :D
Min kompis är med i de, Amanda i Älvdalen :)
Så kolla på de 20.00 på 4an!

Men nu ska jag gå o duscha sen måste jag leta fram mina badkläder, har ingen aning om var dom är faktiskt, har inte använt dom sen i sommras eftersom badhuset har varit stängt... :O

Ajaa, ha de bra puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0