14!

Förlåt,förlåt,förlåt!
Jag hann inte skriva igår!

Men nu ska jag försöka berätta lite om vad som har hänt!

Torsdag:
Skolan först, slutade 14.10 då kom pappa och hämtade mig, åt på mcdonalds eftersom jag inte hade ätit nå på skolan, sen gick jag till Ulrika för att klippa och färga håret, Mörkt!
Sen gick jag till farfar och var där till halv 7 typ, sen åkte jag hem och gjorde läxor.

Fredag:
Skolan som vanligt, sen hjälpte jag mamma att städa.

Lördag:
Min kusin Ella kom hit, då var vi till stan sen åkte vi och kollade på lägenheten, föresten så ska vi flytta 1 maj!
Sen åt vi mat och sånt, sen åkte vi till morfar ett tag och vid halv 7, så åkte vi till badhuset, Calle skulle på kalas till en kompis och syskon fick också bada, så jag badade med Ella, hon var heelt galen!
haha :P Kul var de iaf.

Söndag:
Idag fyller jag 14!
Vaknade imorse av att mamma, pappa Calle och Ella kom in och sjöng för mig ;)
Sen öppnade jag presenter.
Tänkte försöka skriva ett till inlägg ikväll och berätta vad jag fick.

Men nu måste jag gå och fixa mig innan morfar och Inger kommer.

Puss <3

Grattis till min kusin Molea som fyller 13 idag!
Hon är exakt ett år yngre än mig, vi är född nästan samma tid också.
Ganska coolt :P

UPPDATERING!
Evve jag klippte mig inte hos Ulrik xD De ska stå Ulrika, har ändrat nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0