Dålig uppdatering! (igen)

Förlåt för grymt dålig uppdatering!

Jag har verkligen inte hunnit blogga, har inte varit hemma på dagarna och på kvällarna har jag haft massa läxor jag måste göra.

I tordags så skulle jag till stan med Evve och Alva men de var typ snöstorm och de var kaos på vägarna så de gick inte att ta sig in till stan.
Så vi åkte hem till Alva ist då var vi med Lina en stund också :)

Men igår var vi i stan iaf, grymt kul var de.
Köpte jeans, en tröja och örhängen.
Alla 3 köpte lika jeans xD

Kom väl hem vid 6 typ.
Sen var jag astrött, är nog inte riktigt frisk heller känns de som.
Men jag la mig bara och kollade på film till halv 12 typ :P

Igår gjorde jag föresten noprovet, hade bara tränat onsdag, torsdag, nästan ingen somh ade tränat men Barbro tyckte att vi skulle göra de ändå, om de inte går bra får man göra om de på måndag om man vill :)
Vi har bästa nolärarn! :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har ont i huvet o halsen "/ Men jag tror jag ska följa med pappa in till stan en sväng sen, han skulle köpa kaninmat typ också tror jag vi skulle köpa nya fiskar.
Vi har ett akvarium men bara 1 fisk, dom andra har dött, så vi ska köpa lite fler så den slipper va så ensam :p

Jag vet att jag lovade att lägga in bilderna från systemkameran också, men jag har verkligen inte hunnit!
Ska försöka göra de idag, men vi får se hur de blir :)

Men nu ska jag gå och äta frukost och sen duscha o fixa mig :)

Vi hörs senare!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0