Bästa kvällen!

Hej! Jag var jätte trött igår när jag kom hem så jag orkade inte skriva nånting.

Men igår åkte jag till Alice vid 7, men då satt hon och åt så jag gick upp o satt vid hennes dator medans.
Sen brände vi filmer och sen vid 8 så åkte vi till Rebecca och Lina.
då hade dom fixat jätte mycigt nere vid tvn, med ljus o massa saker.
Så vi satte på filmen också åt vi glass o chip o godis.
Vi kollade på paranormal activity och the hangover.
Paranormal activity var asläskig, speciellt på slutet!
Och The hangover var jätterolig :P
Alice pappa kom och hämtade oss nån gång efter 12, kom hem vid halv 1 ungefär.
Men roligaste kvällen på länge! Har inte skrattat så mycket på länge.
De måste vi göra om tjejer!
Tack för en jätte kul kväll/natt Alice Rebecca och Lina! <3
 
När jag kom hem så sov pappa och Calle, så jag tog med godis upp sen kollade jag på The hotchick, började kolla på den i förrgår men jag kollade aldrig klart, sen såg jag en bit inatt, men jag orkade inte kolla klart då heller, så jag får väl kolla klart på den ikväll ist xD

Somnade iaf runt 2 nån gång.
Sen väckte pappa mig vid 11 imorse o sa att han och Calle skulle åka skridskor.

Aah, de var gårdagen de, skriver med ikväll, nu ska jag städa mitt rum :P

Puss <3

Bilder kommer när jag har lagt in dom på datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0