Filmkväll!

Heej! :D

Länge sen nu känns de som, men nu har pappa fixat min sladd, så nu funkar den igen.

Den här veckan har de inte hänt så mycket, men igår hade jag grymt kul, tänkte berätta om gårdagen nu.

Först var vi ju i skolan, men de var samma sak som alltid så de är inget jag behöver berätta om, men efter skolan gick jag och Alice till rättpris och köpte dricka sen åkte vi hem till henne och hämtade hennes saker och fikade lite innan vi åkte hem till mig, då fixade vi i ordning lite och sen gick jag och duschade, sen sminkade vi oss å sånt.
Efter de så kollade vi på Glee och Project Runaway innan Patrik och Jesper kom, när dom hade kommit så gick vi till pizzerian och mötte Jesper Haav, Andreas och Rikard, vi satt på pizzerian ganska länge och pratade och åt då såklart, jätte kul var de.

Runt 7 så gick vi hem till mig och vid 8 så kom Rebecca också, då spelade vi Med andra ord, haha de är så grymt kul, vi spelade 2 gånger tror jag, sen började vi kolla på film, men den var astråkig, så vi bytte, fast jag, Rebecca, Patrik och Jesper Norrby orkade inte kolla, så vi gick in på mitt rum och spelade med andra ord igen medans dom andra kollade på film.
Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag skrattade då, gud vad kul de var!

Men efter vi hade spelat de 3 gånger så tröttnade Jesper så då gick vi hem till han och hämtade Veckans värsta istället, fast vi spelade aldrig de, vi typ satt och läste dom där "frågorna" åt varann istället, fast alla var inte med, typ Alice och Jesper Haav kollade på film istället dom.

Jag tror vi satt där till tre nångång, sen vid halv fyra så gick dom som var kvar hem, typ Jesper Norrby och Rikard åkte hem tidigare, men resten gick hem vid halv fyra, Alice gick också hem, för hon hade ont i huvet, så de blev bara jag och Rebecca kvar, vi plockade ihop och sen satte vi oss i soffan och kollade på Luftslottet som sprängdes, fast vi såg inte hela, vi gick och la oss vid halv fem och sen låg vi och pratade en stund innan vi sov.

Imorse vaknade vi runt 11 för att Rebeccas mobil ringde och sen kunde vi inte somna om, så vi låg och pratade en timme, men sen måsta vigå upp och göra oss klar eftersom vi skulle till stan.

I stan så köpte vi julklappar, fast jag tänker inte skriva här vad vi köpte ;)
Jag la iaf undan ett par skor, som jag skas få av mamma i julklapp :Å

Sen åt vi jambomacka innan Rebeccas mamma kom och hämtade oss, sen följde jag med dom till Hällsäter (stavas de så?) där Rebecca har sin häst, och efter de skjutsade dom hem mig.
Sen har jag inte gjort nånting speciellt, jag är astrött och har ont i huvet och jag har jätte ont i halsen, känner att de var inte så smart att gå ut i linne mitt i natten, speciellt inte när jag hade suttit inne där de var som en bastu, de känns nu kan jag ju säga.

 Kolla Jesper, som har min mössa på sig, han såg seriöst ut som toker i snövit, hahha ;)



Resten av bilderna fick jag inte lägga upp -.-

Men tack för en grym kväll Alice, Rebecca, Patrik, Jesper Haav, Jesper Norrby, Rikard, och Andreas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0