Uppdatering!

Hej igen :)

Nu har jag fixat en sladd, jag lånade pappas sladd till hans bärbara som han har till jobbet, fast han ska ha den imorn, så jag antar att jag inte kommer ha nån dator resten av veckan -.-

Men ja, i helgen gjorde jag faktiskt inget speciellt jag var bara hemma hela helgen, haha ska jag vara helt ärlig kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men jag var mest hemma.

Igår var de ju lucia i järnbruket, Rebecca och Olla kom till mig vid åtta, då tripplade jag Rebeccas hår, eller ja halva, den andra halvan gjorde jag klart på lunchen.

Vi samlades där nere vid halv nio, sen var vi där till ungefär 11 och tränade å så.
På lunchen så gick jag Rebecca och Olla hem till mig och åt lunch och fixade oss.
När vi kom tillbaka till järnbruket så bytte vi om till lucianattlinnena/lucialinnen (vad heter de egentligen?) och sen tränade vi en gång till.
Vid 1 så kom alla dit och sen var de dags att börja.
Jag älskar lucian i järnbruket, de är en sak som verkligen hör till julen, de är så otroligt fint, synd bara att de går så fort men de är nåt jag kommer sakna när vi går ut 9an.

Ajaa, efter lucian så gick jag upp på ankarmon med Rebecca, Patrik, Jesper, Haav och Rikard. (tror inte de var nå fler?) jag och Rebecca satt och kollade på när killarna spelade badminton, till fyra sen gick vi till hennes farmor och väntade tills pappa kom och hämtade oss, sen skjutsade vi hem Beccis och sen åkte vi hem.

Idag har jag varit med Alice, vi hoppade över konfan idag, för jag orkaaaade verkligen inte gå, och inte Alice heller.
Så vi gick hem till henne och spelade sims och drack oboy istället.
Sen gick vi ner och bakade kladdkaka och laga mat åt oss och hennes mamma.
Jätte bra vart de, duktiga vi är vi.

Imorn ska jag vara med Kevin.
På torsdag ska jag till stan med mamma och börja köpa julklappar, väldigt sent ute känner jag, med tankte på att de är jul nästa vecka.
På fredag ska jag ha filmkväll med Alice, Patrik, Jesper, Jesper, Andreas och Rikard, grymt kul ska de bli.
På lördag ska jag vara med Alice och på söndag ska jag vara hemma och hjälpa pappa å Calle att klä julgranen :Å

Jag vet inte när jag kommer blogga nästa gång, så ni får vänta, haha :)


Nu ska jag sova, Godnatt!

vad är de för fel på blogg.se?! Varför går de inte att ladda upp bilder för??? De blir bara rutor med röda kryss i -.-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0