Måndag

Hejhej :)

Tänk att de bara är fyra dagar kvar till julafton, jag kan inte riktigt fatta de, de har gått så himla fort.
Jag känner ingen julstämmning alls och jag lägntar inte nånting faktiskt... typ den enda som inte gör de känns de som, men så är de.

Ajaa... idag var de ju skola, bara tisdags och halva onsdan kvar sen har vi gått halva terminen i 8an, helt sjukt :O

Imorn ska vi inte jobba nånting, vi ska ha läsning i en timme först, sen typ lunch å pyssel o såna saker, också ska vi kolla när 9orna spelar innebandy mot 9orna och sista timmen är de film.

På onsdag ska vi kolla på fackelsimmet första timmen, sen ska vi äta gröt och sånt tillsammans med våra mentorer, jag tror dom dukar bord så alla klasserna kan sitta tillsammans, de gjorde dom förra året iallafall.
Och sen är de mentortid och betygsutdelning och sist är de lekar, uppträdanden, stipendieutdelning osv,  sen slutar vi 12.

Nu ska jag läsa lite bloggar sen så ska jag sova, jag är fortfarande förkyld och har jätte ont i halsen ;/

Ajaa, puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0