Slut på sommaren ;/

Hejhej :)

Idag sov jag till halv 12, så himla skönt :D
Annars brukar jag ju få gå upp 10 för att ge Hobbe mat o gå ut med han, men idag hade mamma gjort de innan dom åkte på fotbollscup med Calle, så därför fick jag sova idag.

Sen har jag varit hos morfar och Inger och ätit mat, som jag berättade igår, jättegott var de!
När jag kom hem från dom, har jag inte gjort nå speciellt, mest suttit vid datorn bara.

Nu har jag nyss duschat, nu sla jag bara packa tills jag åker till pappa imorn, och sen ska jag kolla på film och sen blir de väl sängen så jag orkar kliva upp och gå till SKOLAN imorn!

Kan verkligen inte fatta att sommarlovet redan är slut, de har verkligen gått hur fort som helst!
Jaja jag ska inte tjata om de mer nu, men här kommer lite bilder från sommarn iallafall.

Arnön med Alice, Rebecca och OllaMidsommarStockholm med AliceFuruvikLeksand

Också kom jag på att jag la ju aldrig in bilderna från Cityfesten, så ni får dom också nu då;



Sådär, nu har ni fått lite bilder, nu ska jag packa! :)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0