Uppdatering!

Hej :)

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte hunnit skriva nånting.
Men jag ska berätta om måndag och tisdag iallafall.

Måndag:
Första dan då, jag vaknade halv 6 (!) och kunde inte somna om, men jag låg kvar i sängen till halv sju iallafall och sen klev jag upp o fixade mig och åt frukost och sånt.
Tio i åtta så mötte jag, Olla, Malak, Alice och Rebecca vid badhuset sen så gick vi till skolan.
När vi kom till skolan så skulle alla klasser ha samling i matsalen först, rektorn pratade o presenterade lärarna och sånt.
Sen så gick vi upp med Monica och Barbro och pratade lite o sånt.
Sen körde vi kategorileken fram till lunch, jag, Alice, Rebecca och Olla vann, haha :
Sen efter lunchen så började vi jobba, lixom första dan? :o + att vi gick till halv fyra också.
Ah men efter skolan så var jag med Alice hela kvällen och sen åkte jag hem och åt mat och kollade på fångarna på fortet och sen gick jag och la mig.

Tisdag:
De spöregnade ute när jag vaknade, jag skulle egentligen cyklat med Alice och Rebecca, men jag ångrade mig så jag åkte bil istället.
Ah de hände inget speciellt, vi jobbade som vanligt, de känns som att de aldrig har varit sommarlov, allt är ju lixom som vanligt inge nu.
Efter skolan så var jag med Alice, vi gick hem till henne i spöregnet + att jag hade ingen jacka heller, så jag var ganska blöt när vi kom hem.
Men vi kollade iallafall på film då, sen så gjorde jag ungefär samma som på måndan när jag kom hem.

Idag har de inte heller hänt nåt speciellt, först skolan och sen har jag bara varit hemma.

Men nu ska jag kolla på film eller nå.

Hörs!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Johanna Engström

Hej! Jag heter Johanna, jag är 17 år och är ingen du känner, eheee. Jag har tittat lite på din blogg den senaste tiden, tycker om att läsa andras bloggar, och så hittade jag din blogg! Hur som helst.

Jag tycker du borde skriva lite mer om vad du gör, för varje inlägg handlar om när du vaknar, går ut med hobbe, är med kompis, tittar på film osv... tycker att du borde berätta lite bättre om VAD du gör, skriva lite olika inlägg, lägga in bilder, FLER inlägg om dagen. istället för att skriva om samma saker hela tiden, förstår du vad jag menar? För du skriver liksom i inläggen "idag gjorde jag samma sak som igår". Jag tror inte att någon tycker att det är så kul att läsa det. Om du verkligen vill blogga seriöst och så, så tipsar jag dig om att VERKLIGEN lägga in fler inlägg om dagen, och skriva vad du gör för stunden, istället för att skriva varje kväll. Då kommer du nog få fler läsare oxå. Men annars är din blogg bra, använd kameran mycket också för du knäpper fina bilder :-)

titta på de här bloggarna för att få exempel:

http://haugenhaugen.blogg.se/

http://tottensoderlund.blogg.se/

http://sofiawalberg.blogg.se/

2010-08-25 @ 22:53:24
Postat av: Sanna

Johanna- Tack för tipsen! Och att du gillar min blogg och tycker jag knäpper fina bilder :)

Jag vet att jag uppdaterar väldigt lite nu, men de är de att vi går till halv 4 tre dagar i veckan och efter de så är jag med kompisar oftast, så jag brukar inte komma hem förns på kvällarna och innan de så har jag inte tillgång till nån dator, de är därför de mest blir inlägg på kvällarna, för jag hinner inte innan.

Och sen att jag skriver samma saker, de har jag också tänkt på, men de är ju de att jag gör nästan samma saker varje dag, går ut med Hobbe, är med kompisar osv.

Men jag ska försöka bli bättre på de iallafall och lägga in mer bilder.



Men tack för tipsen! Och för länkarna ska gå in och läsa dom :)

2010-08-26 @ 21:51:42
Postat av: Johanna Engström

Åh, vad bra att du blev glad! Det senaste upplägget var mycket bättre tycker jag, skillnad! Förstår det. Kom att tänka på att du precis har börjat skolan och där har man ju förstås ingen tillgång till någon datorn, det har ju inte jag heller... Tråkigt det där med katten, måste kännas hemskt jobbigt :-(

Jag fortsätter att läsa din blogg, och se hur det går, kommentera och så! Ska bli roligt att märka skillnaden :-) Ha det!

2010-08-26 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0