Stan :)

Hejhej :)

Igår var jag med Evve, jag kom dit vid halv 1 och då spelade vi Wii ett tag och sen kollade vi på The last song, jätte fin film, även om jag inte gillar Miley Cyrus så var filmen jätte bra.
Sen spelade vi Wii ett tag till och sen kom mamma och hämtade mig vid halv 5, bara för att jag orkade inte åka buss hem, haha :)

Idag har jag varit på stan med Alice, jag köpte ett par jeans och ett linne.
Kan lägga in bilder imorn, kanske :)

Föresten så kom jag på en sak som jag har glömt att berätta, jag har ju fått min nya mobil nu!
Xperia x10, den kom i torsdags men då hade jag ju åkt till Gävle, så jag fick den i fredags, och jag älskar den verkligen, den är grym och verkligen värd pengarna.
Så de är ett tips om ni vill köpa en ny mobil!

Jaa, imorn är sista dan av sommarlovet, sen är de bara helgen kvar och sen börjar skolan igen, tror jag har sagt de förut, men de ska bli ganska kul att börja igen, att träffa alla i klassen o så, som man inte har träffat på hela sommarn, de ska bli jätte kul, sen så ska de inte bli så himla kul att börja jobba igen, men de går väl de å, haha :)

Men nu så ska jag ta o kolla på film ett tag.

Hörs imorn.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0