Stan & sen barnvakt

Hejhej :)

Idag har jag varit på stan med Alice, inte så länge, men jag köpte iaf 3 tröjor, ska försöka knäppa kort imorn om jag kommer ihåg.

Sen åt vi på McDonalds innan vi åkte hem.

När vi kom hem till mig så var de ingen hemma och jag hade inga nycklar, så då fick vi sitta ute och vänta på mamma och Calle, fast eftersom de har varit ganska varmt idag, så gjorde de ingenting.
Iallafall, när vi kom in då, så skulle vi börja kolla på Fredag den 13, fast den hackade bara, så då kollade vi på Hannibal Rising ist.

Hon var här till 8 ungefär, sen när hon hade åkt hem så skickade Conny sms och frågade om Eclipse fortfarande gick på bio och de gör den ju, så han och Anna ville åka in och gå på den vid halv 9, så då frågade han om jag hade lust att vara barnvakt medans dom var på bio, så då åkte jag dit och var barnvakt tills 11 ungefär.
Fast Kevin var hos en kompis och Leya sov, så de var bara Tyra där, vi kollade på Kalle och chokladfabriken och åt chips :)

Sen kom dom hem vid 11 ungefär då, och sen skjutsade Anna hem mig runt halv 12, så jag har nästan nyss kommit hem.

Nu ska jag snart sova tror jag.

Imorn ska jag till stan och hjälpa farfar att flytta.

Ha de bra!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för kamera?

2010-08-03 @ 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0