Sjuk? ;/

Hejhej :)

Jaa, nu har de gått en hel vecka i skolan, jag tycker de har gått otroligt snabbt, och de har faktiskt varit en riktigt rolig vecka!

Idag på spanskan så körde vi "Rita, Gissa, Spring" (hette de så? :S) man skulle iallafall vara två lag också skulle en från varje lag gå fram och läsa ett ord på ett papper och sen rita de på tavlan också skulle dom andra i laget säga på spanska vad de var för nåt.
De var jag, Olla, Magnus och Alexandra mot Kevin, Olivier och Albin, vi låg under ganska länge men sen på slutet så vann vi, haha :D
Men de var faktiskt jätte kul.

På non så skulle vi fortsätta göra labbar och skriva klart labrapporter.
Jag och Alice skulle försöka tända eld med hjälp av en flintasten, en fil och stålull, de gick inte alls nå bra, de blev gnistor men ullen började ju aldrig att brinna ;o

På lunchrasten så gick jag och Olla hem till mig och gick ut med Hobbe och sen spelade vi kort med Alice och Rebecca resten av lunchen.


Men nu känner jag att de här blev ett ganska konstigt inlägg, jag har jätte ont i huvet och halsen och är jätte trött, så jag slutar nu, så hörs vi imorn istället, så blir de ett bättre inlägg då om jag mår bättre :)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0