Regn ;/

Hejhej :)

Igår skulle vi ju ha åkt till Arnön, men Alva och Hugo skulle inte vara där, så då finns de inte så mycket att göra där, så därför åkte vi aldrig.
Jag gjorde ingenting igår, eller jag satt vid datorn nästan hela dan, har lagt in ny musik på min mobil och sen rensade jag datorn och sorterade alla bilder också sånt.

På kvällen följde jag med mamma när hon skulle ut och gå med Hobbe.

Sen laddade jag ner Eclipse :D
Så jag började kolla på den, fast den har ju inte kommit ut på dvd än, så därför är de ju jätte dålig kvalité, jag tror dom hade filmat från bion, hahah.
Men de gick faktiskt att kolla, fast jag såg inte hela, men jag ska kolla klart på den idag tror jag.

Nu har jag nyss varit ute och gått med Hobbe i regnet och nun sitter jag vid datorn, tror att jag ska fråga pappa om vi kan åka in och kolla på farfars lägenhet idag.
Jag skulle ju ha gjort de igår, fast då skulle dom köra massa saker ut till Arnön och så, så jag stannade hemma ist.

Annars vet jag inte vad som händer idag.

Vad ska ni göra?

De var nån som undrade vad jag har för kamera och jag har en Nikon D40 :)

Nu ska jag gå och äta frukost sen ska jag ta kort på kläderna jag köpte i stan, så ska ni få se dom ikväll!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0