Regn :O

Hejhej :)

Imorse så ringde min klocka vid halv 10... sen klev jag upp vid 10, då skjutsade pappa mig till mamma, för eftersom hon jobbar så måste jag dit och ge Hobbe mat och ta ut han.
Fast jag tog med han hit, så får han vara här ett tag, slipper jag cykla upp dit sen.

Nu ska jag snart gå och göra mig klar sen ska vi in till Dolllar en sväng.

När vi kommer hem så ska jag packa, duscha och städa mitt rum.

Sen på eftermiddan så ska vi till mamma.

Annars ska jag nog inte göra nå speciellt idag.

Jag kollade på aftonbladet förut, vad de ska bli för väder i helgen, och såklart skulle de bli regn heeela helgen :O
Kul.... men de är ju ett tag kvar så de kanske hinner ändrar, förhoppningsvis... :)

Men nu ska jag gå och göra mig klar!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0