Onsdag

Hejhej :)

Idag var jag ju som sagt till stan och kollade på farfars lägenhet uppe på Kristineberg, jätte fint var de!
Och hela de där området där uppe är jätte mysigt! Jag skulle också kunna bo där.
Jag bodde faktiskt där uppe när jag var liten, i två olika lägenhet där till och med.
Fast jag kommer inte ihåg nånting, men pappa visade vilka lägenheter de var som vi hade bott i, så de var ju lite kul att se.

Sen när vi åkte hem, så åkte vi ut på Maln och kollade på husen där, dom husen är gryyymt fina + att dom ligger vid vattnet.
Fast dom ligger mitt ute i skogen, men annars hade jag lätt kunnat flytta dit!

När jag kom hem så gjorde jag inget speciellt, var ute och gick med mamma och Hobbe för ett tag sen, också var vi till morfar en sväng.

Imorn ska jag vara med Evve och sen ska jag väl packa och åka till pappa och sova där, för på fredag åker vi till.. Leksand! :D
Då kommer jag inte att ha nå internet så därför blir de ingen uppdatering då, men massa bilder blir de när jag har kommit hem iallafall!

Nu ska jag kolla på Starstruck tror jag.

Puss & kram

Här kommer bilder på de jag köpte på stan:


Tröja- Gina Tricot 199


Linne- Gina Tricot 40 kr ( den var på rea, kostar 99 egentligen)


Kofta- Gina Tricot 249




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0