Mini pizza ;)

Hejhej ni som läser :)

De blev inge lyskväll ute på Kuggörarna idag, jag skulle inte ha orkat heller, har fortfarande ont i huvet och jag kan knappt andas för jag är jätte täppt i näsan.
Jag har verkligen ingen lust att bli sjuk nu... men de går nog över.

Idag så följde jag med pappa och Calle in till stan, för dom skulle köpa en present till Calles kompis som har kalas imorn och sen så åkte vi in till farfar uppe på Kristineberg, han har flyttat in i lägenheten nu, så nu började de se ut som att de är nån som bor där, asså med möbler o sånt, de är verkligen jätte mysigt, jag är avundsjuk för jag vill också bo där ju, haha.
Men iallafall så bjöd han oss på pizza, jag köpte en amerikanspizza, men kött, lök, svamp, ost och tomat på.
Trodde att den skulle vara lika god som den jag åt i Gävle, men den smakade inte alls lika som dom pizzorna.
Men de var ganska gott ändå.
Jag beställde en Small och den var verkligen MINI, hur lite som helst, haha också låg den i en jättestor kartong, de såg jätte roligt ut, tänkte knäppa kort och visa er, men min mobil dog för jag hade inte hunnit ladda den innan vi åkte ;/

Vi var där ganska länge, tror vi kom hem vid 4 eller nåt, och vi åkte vid 12.
Jag har bara suttit vid datorn och spelat sims sen vi kom hem.

Jag har också gjort fruktsallad, men äpple, banan, apelsin och vindruvor, jättegott!
Känner mig duktigt som åt de istället för godis, haha :)

Men nu ska jag lägga mig och kolla på en film tillsammans med världenssötaste Bella (Min kattunge, för er som inte visste)

Ha de bra!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0