Måndag

Hejhej :)

De blev skola idag ändå, fast jag mår väl inte så jätte bra + att jag kan knappt prata, haha (:
Men de gick bra ändå.

Idag när vi skulle till musiken, så hittade Olla och Alice en död fågel UNDER dörren, alltså mellan dörren och dörrkanten, eller vad man säger, alldeles platt var den, jätte äckligt :O Hur lyckads man mosa en fågel under en dörr?
Sen när vi skulle gå från musiken tillbaka in till skolan, så spöregnade de ute, och vi hade inga jackor med oss heller, så vi blev ju ganska blöta.

Men sen på eftermiddan när de var idrott så blev de helt plötsligt jätte solig så de var ju bra.

De var typ sju stycken som var med, av typ 19/20 (känns bra att jag inte ens vet hur många vi är i klassen :O)
Vi som inte var med fick gå till Tools och sen satt jag, Alice och Rebecca i omklädningsrummet och pratade medans vi väntade på Olla.
Stackars Olla var ensam tjej på idrotten idag, haha :)


Sen så slutade vi halv fyra då gick jag hem och åt mat- Köttgryta och potatis.

Sen har jag spelat Mario Cart med Calle på hans Nintendo, haha de är grymt kul!
Nu har jag nyss duschat och nu ska jag kolla klart på The Yellow Handkerchief, som jag inte hann se klart på igår, innan Fångarna på fortet börjar, är de fler än jag som brukar kolla på de?
Jag tycker iallafall att de är kul att de har börjat gå på tv igen.

Men vi hörs imorn då.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0