Katter :D

Hejhej :)

De märks verkligen att de börjar bli höst nu, de är verkligen jätte kallt ute också har de regnat nästan hela dan, riktigt höstväder alltså, sommaren tog verkligen slut fort när skolan hade börjat, fast de kan ju iofs vara ganska bra också, då slipper man gå i skolan och veta att de är hur varmt som helst ute och man egentligen bara skulle vilja ligga på en strand.

Men jag tycker inte om hösten, de är bara kallt, mörkt och regnigt...

Vilken är eran favorit årstid?

Idag har jag inte orkat göra mycket, jag har varit ute med Hobbe två gånger men annars har jag bara legat och kollat på film eller pratat med folk på msn.

Imorn är de dags för andra skolveckan, hoppas på att jag mår bättre imorn, så jag kan gå till skolan, har ingen lust att hamna efter redan andra veckan faktiskt...

Nu har jag nyss packat, eftersom jag ska åka till mamma imorn, egentligen skulle jag väl ha behövt städa och dammsuga riktigt, men de orkar jag inte, så de får vara.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på The Clique och The Yellow Handkerchief, en film som jag har velat se jätte länge, dock är de inte svensktext, men de går att kolla ändå. :)

Men vi hörs imorn!

Puss & kram


Visst har jag väl världens finaste katter då? :) <3




Och en bild på finaste Lillen också :D <3


Kommentarer
Postat av: jesper

söta katter

2010-08-29 @ 19:57:54
Postat av: jesper

:D

2010-08-29 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0