Kalas ;)

Heej ;)

Imorse väckte mamma mig halv 9 ;o Bara för att hon skulle gå o duscha o göra så klar, så jag måsta ta ut Hobbe innan vi skulle åka till pappa, gissa om jag var trött eller?
Jag har nog inte klivit upp före 10, nån dag på hela sommarlovet, förutom när vi var i Leksand.
Känner att de kommer nog bli lite jobbigt att vända tillbaka dygnen igen nu när skolan börjar, menmen, de går nog bra :)

Annars så har jag varit nere hos pappa hela dan och hjälpt till o fixa mat och så, till Calle o hans kompisar som var där.
Kan ju säga att de bar väldigt hög ljudnivå där tänk er själv 11 stycken 9åringar och BARA killar, haha :)

Efter alla hade åkt hem så skjutsade pappa in mig till stan, för jag måsta köpa en väska till skolan börjar och de är ju stängt imorn.

Men sen har jag inte gjort nå speciellt, morfar och Inger var här en sväng förut.
Och imorn ska jag upp till dom och äta mat- Skinkstek och potatisgratäng :D

Nu ska jag ta och kolla på film tror jag, och försöka lägga mig i tid ikväll, annars kommer jag dö på måndag.
Men vi får väl se hur de går, haha :)

Puss & kram




Dom här tog jag med mobilen när jag var ute med Hobbe förut (:


Kommentarer
Postat av: gd

vart var du?

2010-08-24 @ 15:26:58
Postat av: Sanna

När då?

2010-08-28 @ 10:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0