Blir Leksand ändå :D

Hej igen :)

Tänkte berätta lite om vad jag och Evve gjorde idag :)

Hon kom till mig vid ca 12.00, nångång då, då satt vi och pratade, har ju inte träffat henne på nästan hela sommarn.
Ah, senså spelade vi kort ganska länge och sen stekte vi hamburgare, de gick väl ganska bra, haha, men de gick ju att äta iaf.

Efter vi hade ätit då var klockan halv 2, så då gick vi ut med Hobbe och sen gick vi ner till Café Annorlunda och köpte glass.
Sen satt vi där ett tag och sen gick vi hem till mig och spelade kort igen.
Sen vid halv 5 då skulle vi kolla på Glee, men sen kom jag på att vi inte har tv400 hos mamma längre :O
Jag som vill se resten av avsnitten också ju!
Ska nog ladda ner dom, Evve visade mig en sida där alla avsnitten fanns, fast då är de utan text, men de  går ju de också.
Men iallafall så kunde vi ju inte kolla, så då satt vi vid datorn en stund och sen kom hennes mamma och hämtade henne.
Dagen har verkligen gått jätte fort ;O

Ah sen så kom pappa och hämtade mig, sen har jag inte gjort nå speciellt.

Och ang Leksand, så var Erik till nån som skulle fixa deras bil, och då hade han en bil som dom skulle få låna och sen när han kom tillbaka så gjorde han och pappa nånting med bilen, så nu funkar den, så nu har dom två bilar att åka i helt plötsligt, haha, men de var ju bra att de ordnade sig.
Fast jag pappa och Calle hade åkt ändå :)

Nu ska jag lyssna lite på musik och sen ska jag nog gå och lägga mig, har inte packat eller nånting.
Så jag måste väl upp och göra de imorn innan vi åker.

Vi får se om jag hinner skriva nånting innan vi åker, annars vet ni att de inte bli nån uppdatering i helgen.



Kommentarer
Postat av: jesper

och nu blåser dom omkull :D

2010-08-05 @ 23:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0