Stan med Alice!

Hej!

Idag efter skolan så åkte jag till stan med Alice och köpte skinnjacka!
Kostade bara 500 på hollywood och mamma betalar hälften så de blir 250, rätt billigt ju.
Vi gick till mcdonalds och åt.
Vi satt där ett tag och pratade o så och sen hämtade pappa oss vid halv 5, så vi slapp åka buss.
Träffade även Molea och Ida där.

När jag kom hem så skulle vi äta mat (igen!) men jag åt ingenting, så jag gick upp till datorn ist.
Sen åkte vi till mamma för hon skulle kolla på jackan.
Och där var de ganska tomt kan man säga.
Men på söndag flyttar vi!

Imorn är de fredag, bästa dan på veckan typ.
Och vi kommer ha två timmars hål också imorn, för Monica ska bort och vi har ingen vikare till idrotten.
Så vi har rast från halv 12 till halv 2 imorn.

Men nu ska jag ta och kolla på film eller nåt, vi hörs imorn.

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0