Uppdatering äntligen!

Heej allihopa?
Saknat mig? :P
Jag har iaf saknat er och bloggen jätte mycket.
Tur att jag har Evve som har gästbloggat lite, tack :)
Läs hennes blogg också! www.evvetano.blogg.se!

Grymt tråkigt utan internet, men nu är jag hos pappa och lånar hans dator då jag passar på att blogga lite.

Nu har vi iaf fått ordning i lägenheten de är jätte fint nu, ska lägga ut lite bilder senare.
Annars har de faktiskt inte hänt så mycket i veckan, har mest varit hemma och fixat mitt rum o så.
I måndags kom Annika, Ella och Wilma, så då passade jag på att vara med Wilma, gullungen, hon är 7/8 månader nu.

Imorn ska jag vara med Alice och på fredag ska vi ju ha filmkväll, som jag berättade i söndags.

En tråkig sak som har hänt är att "våran" hund Kiara, som vi hade förut, han dött!
Dom hade varit ute och gått med henne också hade hon bara ramlat ihop, då hade dom åkt till veterinären så fort dom kunde, men när dom kom fram var hon död "/
Saknar dig <3

Idag blir kattungarna en måndag föresten, riktigt stora börjar dom bli nu ;)
Världens sötaste.

Men nu ska jag plugga engelska, innan jag ska tillbaka till mamma.
Men vi hörs så fort jag har fått internet igen :)

Puss och kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0