Trött!

Heej :D

De är så kul att logga in på bloggen o se att statistiken ökar!
Börja kommentera lite mer också ;)

Sitter i våran ganska tomma lägenhet nu, vi flyttar ju om 2 veckor, så de är rätt så tomt här... alla kartonger står inne på mitt rum iofs, men ändå.
De ska bli skönt att flytta iaf, längtar!

Inatt så sov kattungarna med mig i min säng, mysigt!
Disel var ute o ville inte komma in igår kväll, så hon var ute hela natten, så drf kunde jag ligga o gosa med bebisarna som föresten blir 2 veckor idag.

Morgonen började iaf med att jag fick kliva upp halv 7, (jag som inte brukar gå upp förns halv 8) för att jag måsta åka till mamma innan skolan och hämta kläder o platta håret.
Fast de gick ju bra de å.

Sen har de varit skola hela dan.
Inge speciellt som har hänt idag faktiskt.

Snart kommer mamma hem då ska vi äta pommes frites och fläskfilé, gott!
Sen ska jag nog lägga mig i badet ett tag innan jag ska plugga spanska glosor.
30 glosor + text har vi tills imorn, kanske inte är så mycket egentligen, men vi brukar inte ha så mycket.
Sen ska jag kolla lite på tv och sen sova!
De är min kväll de.

Imorn ska jag och Alice in till stan efter skolan, jag ska kolla efter en jacka o vid 5 så ska jag klippa mig.
Bara topparna tror jag, men man vet aldrig, vi får väl se imorn hur de blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0