Stan!

Hejhej :)

Idag har de inte varit riktigt lika varmt som de har varit dom andra dagarna.
Men de var riktigt skönt ändå på förmiddan, på non så gick vi ut o gick, vi gick runt bruket, ganska långt, men de var faktiskt skönt.

Efter skolan så åkte jag och Alice in till stan, först gick vi på stan o åt på mc donalds o sen vid 5 så skulle jag klippa mig, funderade på att klippa raklugg, men jag ångrade mig så de blev bara topparna.
Men vi hade gryyymt kul iaf, som vanligt, de är svårt att tänka sig att vi inte tålde varann för bara nåt årsen.

Nu ska jag nog snart gå och duscha o sen blir de nog tv och dator resten av kvällen.

Vi hörs imorn!
 
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: annah

Fin blogg du har!

Verkar som om du har haft en härlig dag? :D

2010-04-15 @ 21:37:25
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: annah

Härligt! Samma här, sol och underbart ju :D

2010-04-16 @ 17:10:57
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0