Nu har Olivia åkt hem "/

Hej :D

Har saknat bloggen under veckan, men jag har inte hunnit skriva nånting, men nu har Olivia åkt hem, så nu blir de som vanligt igen :)
Hon åkte hem vid halv 5, känns rätt så tomt nu efter att hon har varit här hela veckan.

Men jag ska iaf berätta om veckan.

Måndag:
Jag åkte hem från Alice runt 11, då duschade jag o så, sen åkte vi och hämtade Olivia vid tåget vid 1.
Sen åkte vi till Karin och åt med dom, Mia var ju där också.
Fick godis o sånt av dom :)
Vi åkte hem runt 5 (?)
Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde när vi kom hem.
Men på kvällen så åt vi godis och kollade på film iaf.

Tisdag:
Vi vaknade halv 12 och fick typ panik för vi skulle åka med bussen från preem vid halv 1.
Så de blev en stressig morron o sen fick vi springa till bussen.
Men vi hann iaf o sen var vi på stan resten av dan och på eftermiddan så hoppade vi studdsmatta och spelade wii.
Vi var till morfar också på kvällen.

Onsdag:
Då gjorde vi inge speciellt, vi var hemma hela dan, spela playstation o hoppade studdsmatta och myste med kattungarna. På eftermiddan så hämtade Elin och hennes kille Fredrik oss, Elin är Olivias syrra och min kusin.
Sen följde vi med dom hem och var där ett tag, då spelade vi wii och fikade.

Torsdag:
Då var vi till Göran och Annika med mamma och Calle. Ella,Wilma och Tilde är ju Olivias kusiner också, men hon träffar dom inte så ofta, så vi brukar åka dit när hon är här.
Sen var vi hos mamma och åt mat och spelade spel.
På eftermiddan åkte vi till pappa igen.

Fredag:
Då övertalade vi pappa att åka till Söderhamn och bada.
Så vi klev upp ganska tidigt o gjorde oss klar o åkte.
Grymt kul var de, speciellt ruschelkanorna.
Fast man får ont i ryggen av att åka Space Bowl, eftersom man skrapar ryggen när man kommer ut ur röret.
Vi kom hem vid 5-6, då åt vi mat o sen var vi så himla trött, så vi kollade på film resten av kvällen.

Lördag:
Jaa, idag vaknade vi halv 12, fast sen låg vi o prata o så till halv 1.
Sen gick vi ner och åt mat, sen gjorde vi oss klar och Olivia packade o så, sen lockade jag hennes hår, för hon ska på 18årsfest ikväll, jag skulle egentligen följa med, men jag orkade inte, har så himla ont överallt sen badhuset igår.
Vi mötte iaf Micke o Sandra (hennes föräldrar) vid tåget, vid halv 5.
Sen åkte vi hem i åt mat.
Och nu ligger jag i sängen och gosar med bebisarna.
Resten av kvällen ska jag bara kolla på film o äta chips.


Imorn är de söndag, sen är de måndag och skola igen "/

Fast jag har haft ett jättebra lov iaf.

Men nu ska jag gosa med katterna ett tag till, vi hörs imorn!
Då ska jag försöka lägga in bilder också.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0