Lördag

Hej :)

Idag vaknade jag kl 8, kul en lördag lixom?
Bara för att Calle satt utanför och kollade på tv jättehögt!
Sen när jag äntligen höll på somna om igen vid typ 9, då ramlade han ner från en bänk, så de hördes i hela huset, stackarn.
Iaf kunde jag inte somna om igen då, så jag satt vid datorn och gosade lite med katterna sen gick jag upp.
De har varit riktigt varmt ute idag, jag satt ute och åt frukost.

Sen följde jag med pappa och Calle till farfar och dollar.

Sen smsade Alice och ville vara med mig, så jag var med henne från 3.
Vi spelade kort o så.
Vi hade jätte kul som vanligt iaf.

Sen när jag kom hem från henne så hade papap grillat kött och majskolvar och till de åt vi såna där runda smååå potatisar, som man har i ugnen
Gott var de!

Nu har jag nyss duschat och nu ska jag lägga mig och kolla på film resten av kvällen.

Ska se bring it on fight to the finish, not another teen movie och But i'm a cheerleader.

Imorn flyttar vi!

Men vi hörs imorn då.

Kram <3


De går fortfarande inte att ladda upp bilden som jag tänkte visa er, nån som vet varför de inte går? Ajaa, en gammal bild på mig sen i julas/vintras nångång ist. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0