Lockigt hår!

Hejhej allihopa :D

Söndagar är riktigt tråkiga, när man vet att man har heeeela veckan framför sig innan de är helg igen.
Efter att Annika, Ella och Wilma åkte hem så har jag haft grymt tråkigt.
Mammas kompis var ju här, så de var ju lite roligare, han är jätte snäll o rolig o sånt.
Vi har ätit pommes frites och lövbiff.
Har duschat för ett tag sen.
Fick tips av Alice att jag skulle sätta upp håret o en knopp i nacken medans de fortfatarande var blött och sova med de så skulle de bli lockigt, så vi får väl se hur de blir då.
Mitt hår brukar ju alltid bli FÖR lockigt.
Jag har alltid velat ha lockigt hår, men jag har alltid haft rakt, när jag var liten hade jag spikrakt hår, nu när jag har blivit äldre så är de lite självlockigt, men de blir inga fina lockar.
Brukar locka de ibland, men de tar ju sån tid och jag hinner inte göra de på morron, så jag får göra de på kvällen och då blir de förstört tills på morron ju, så därför blir de alltid att jag plattar de ist.
Har ni tips på hur man ska göra för att få fina lockar får ni jätte gärna kommentera!

Bilderna som jag knäppte idag, kommer imorn ist, jag upptäckte att jag hade glömt sladden till kameran hos pappa.

Nu ska jag lyssna lite på musik och prata med Jesper, sen ska jag sova!

Godnatt :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0