Inbakade flätor!

Hej alla ni som läser!

Just nu är jag glad, för jag har lärt mig göra inbakade flätor!
Nu kan jag äntligen göra de själv, de har jag velat hur länge som helst!
De var inte speciellt svårt heller.

Annars har jag bara varit i skolan som vanligt, började 9.25 o jag cyklade till skolan med Alice.
Första gången de här året.
Vi slutade halv 4 och Alice skulle ha utvecklingssamtal kl 4, så jag satt uppe o spelade kort med henne tills hon skulle dit, sen cyklade jag hem och åt mat, pasta med pastasås.
Sen har jag mest suttit vid datorn och gosat med katterna såklart.

Imorn ska jag på massage, ska bli jätte skönt! Och före de ska jag vara med Alice tror jag.
Nu ska jag hämta nå fika och lägga mig o kolla på film och sen ska jag nog sova.
Ska försöka lägga in en bild på mitt hår imorn!

Puss och kram <3

 Varm oboy med grädde! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0