Hemma igen!

Hejhej! :)

Nu har vi varit hos morfar och Inger och ätit påskmat.

Jag kom på att de där jag sa förut om att vi inte brukar fira påsk, de stämmer ju inte riktigt.
haha, men vi har iaf varit där och ätit då, innan så var vi nere hos pappa i några timmar gosade med mina supersöta bebisar och kollade på massa gamla kort, gud vilka minnen!

Jag som är så duktig, glömde såklart min kamera hemma.
Kom på de när vi hade åkt, men jag tog lite bilder med mobilen ist.

Ikväll ska jag kolla på millenium tror jag, har inte sett dom andra avsnitten, men jag ska kolla ikväll tror jag.

Jag ska även passa på att säga nu att resten av veckan så kommer de nog bli riktigt dålig uppdatering.

För imorn ska jag vara med Alice och sova hos henne och på måndags kommer Olivia hit också ska vi till Karin och äta mat.

Sen vet jag inte riktigt hur länge Olivia stannar, men de blir nog till torsdag, fast jag är inte säker.

Men vi får se om jag hinner skriva nånting mellan.

Nu sitter jag och äter tacochips, haha, onormal? Men jag tycker de är så himla gott!

Jag tror jag ska ta o kolla på en film framtills att klockan blir 9.

Sen får vi väl se vad som händer.

P U S S  O C H  K R A M



Föresten så vill jag verkligen göra om designen nu!
Är de inte nån som kan hjälpa mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0