Grym dag :D

Heej :D

Idag var en bra dag.

Först hade vi sovmorron, sen hade vi lästid o idrott, på idrotten spelade vi fotboll, då behövde man typ inte göra nånting.
Sen var de potatisbullar till lunch.
På son fick vi sluta en halvtimme tidigare, jag har ingen aning om varför, men vi fick de iaf.
Sen när vi skulle till slöjden så kommer Jesper upp o säger att vi inte har nån slöjd, för Lillianne mådde dåligt.
Så vi fick sluta 2 o egentligen skulle vi sluta halv 4.
Sen köpte jag o Olla dumle när vi gick hem.

Hemma så har jag mest suttit vid datorn och lyssnat på musik.

Snart ska jag gå upp o duscha o sen ska jag nog locka håret och kolla på house.

Men vi hörs imorn!

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0