Fredaag!

Hej :D

Nu har Madde nyss åkt hem.
Vi har ätit tacos, kollat på nya lägenheten o typ fikat.

På söndag är de bara 1 vecka kvar tills vi flyttar, tänk vad tiden går fort!
Nyss var de lixom 4 månader som kändes som flera år, men nu är de bara 1 vecka kvar.

Har också varit med Evve efter skolan idag, vi gjorde inge speciellt, kollade i skolkatalogen o satt vi datorn.

Imorn ska jag och min kusin Alva gå och kolla på Amy Diamond på volvo.
Sen ska jag kolla när Calle spelar innebandymatch och på kvällen har dom avslutning på innebandyn på badhuset, så då ska jag bada med Ella.

Nu ska jag typ sitta vid datorn ett tag, ska nog lägga mig i tid ikväll, så jag orkar gå upp imorn.

Men vi hörs imorn kväll då, har nog fullt upp hela dan imorn.

Men ha en bra fredagskväll!

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0