Första dan i skolan

Hejhej :D

Idag var första dan i skolan efter lovet, inte så farligt faktiskt, de jobbigaste var att kliva upp imorse.
Vi slapp non sista timmen också, så vi slutade 14.05.
Följde med mamma och hämtade saker nere hos pappa och passade på att pussa på bebisarna.

Sen har jag inte gjort nå speciellt, var ner till morfar en sväng förut.
Har nyss kollat på Top Model.

Ska snart hoppa in i duschen tror jag, sen blir de nog sängen för jag är grymt trött, inte van att kliva upp så tidigt.
Imorn är de sovmorron också.

Ibland önskar jag att man kunde spola tillbaka tiden, tänk om man kunde spola tillbaka några år, saknar de som var då, men ändå inte. Men jag saknar en del personer som jag hade då, men som inte finns nu..
Antar att en del vet vad jag menar...

Men ajaa, nu ska jag ta o gå o duscha.

Vi hörs

Puss och kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0