Alice idag :D

Hej :D

Idag var de skola, rätt okej, förutom på livkunskapen när typ hela klassen satt o prata, så Monica blev arg o sa att vi skulle gå, så därför måste vi ha läxa i de till nästa vecka.
Orättvist mot oss som inte hade gjort nånting tycker jag, vi ville ju ha livskunskap.
Ajaa, efter skolan var jag med Alice, vi cyklade till fyrklövern och köpte mjukglass!
Sen var vi hemma hos henne och hoppade studdsmatta o bara satt i solen och pratade.

Kom hem vid halv 5, för vi skulle äta sen har jag suttit i sängen och myst med katterna.
Disel ligger också här också, de är bra nu när dom är lite större så man får ta dom utan att hon hämtar dom + att hon ligger här själv också, får se om dom kanske sover här inne inatt, mysigt!

Just nu tycker jag synd om min bror som har öroninflammation eller nånting, han är jätteledsen och har jätteont, han o pappa ska in på akuten snart så han ska få nånting så de inte gör ont.
Stackare "/ <3

Tänkte lägga in lite bilder som jag knäppte på Ella igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0