Tråkig helg!

Heej! gud vilken tråkig helg jag har haft!
Har ju inte kunnat gjort nåt eftersom jag har haft så ont.

Var ju på Charlies o åt pizza idag, gott vare, fast de var himla mkt folk eftersom hela fotbollslaget + föräldrar och syskon var där.

Efter vi hade ätit klart så följde Calle med en kompis och kollade på hockey, jag och mamma åkte till morfar en sväng.

Sen när vi kom hem så har jag bara suttit vid datorn och kollat på tv.
Kollade på en dokumentär om siamesiska tvillingar, tycker synd om dom, dom var bara 19 mån "/

Imorn är de skola igen känns som de var länge sen jag var i skolan eftersom jag missade hela torsdan o sen var vi ju på ankarmon hela dan på fredagen.
Men jag hoppas att de går bra och gå i skolan imorn lite jobbigt o gå upp o ner för alla trappor hela tiden när jag har så ont i axeln, men de går nog bra.
Men alla får vara försiktig med min axel nu så de går över nån gång. Så kom ihåg att ni ska vara försiktig med min axel imorn nu ;)


De har inte hänt så mycket mer idag, nu ska jag ta o gå o packa tills vi ska till pappa imorn, o sen ska jag kolla på kändisdjungeln o sen ska jag duscha :)

Hare braa, puss Sanna <3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0