Hälsocentralen

Hejhej allihopa!

Idag gick jag tidigare från skolan för jag skulle till hälsocentralen.
På hälsocentralen så tog dom ekg o nå prover o så, men dom visste inte varför jag har så ont i axeln, dom sa att de inte var normalt och ha så ont när man är 13.. Så imorn kl 9 ska jag till sjukhuset i hudik och ta mer prover. Vet inte hur lång tid de tar men jag missar spanskaprovet iaf :D
Men jag hoppas dom vet vad de är i hudik iaf.

I skolan så gjorde vi inge speciellt iaf, jag Rebecca Alice o Olla gick hem til Rebecca på lunchrasten och åt mat där.. Sen fick vi springa till skolan för o hinna till matten.
Men annars har de inte hänt nåt speciellt idag.


Imorn ska jag vara med Evve :D
Nu sitter jag och spelar Tic-A-Tac poker på msn med Elsa, haha de är kul xD
Även att jag vinner över henne :P


Ajja ni får hare braa, puss, Sanna <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0