Grattis Ella!

Heej :)

Idag fyller min kusin Ella 3 år, grattiis på henne.
Vi ska åka dit och fira henne snart när morfar ringer för han ska också med.
Därför tänkte jag passa på och skriva lite nu, för jag vet inte om jag hinner sitta vid datorn når mer idag.

Idag är de ju måndag så då var jag ju i skolan, de var väl som vanligt förutom att vi inte hade nån no sista timmen så vi fick sluta 14.20 ist  för 15.20 som vi egentligen skulle.

Cyklade hem från skolan och höll på frysa ihjäl.

Aja sen åt jag mat, potatisgratäng och kött :D
Sen ritade jag lite med Calle xD

Resten av kvällen ska jag nog plugga till noprovet som vi har på fredag.

Men nu ringde morfar så nu ska vi åka, om jag hinner så lägger jag ut bilder ikväll.

Hare bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0