Dagen :)

Hej!
Har typ nyss vaknat nu, kollar lite på internet o så.

Idag ska jag till stan o köpa seler och koppel till kaninerna.
Jag har ju lovat att jag ska träna kaninungarna på att gå i koppel men eftersom vi bara har 1 sele så får jag ta ut en och en, de är ganska jobbigt, men de ska bli skönt att kunna ta ut alla på en gång.

Tror vi ska till dollar och sen o köpa godis, o nå mer kanske jag vet inte.

Igår var jag inne på www.bubbleroom.se och kollade på kläder, dom har jättesnygga kläder där, ska övertala mamma o beställa åt mig, synd att de är så dyrt bara.. "/

Men nu ska jag gå o ringa Johanna, sen ska jag göra mig klar tills vi ska till stan. Skriver väl nå mer ikväll.

Hare braa, puss <3


 Jag o Disel <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0