Bästa dagen med Evve och Alva :D

Hejhej.

Idag var jag ju på sjukhuset, kom dit vid halv 9, och kom hem halv 2 så jag var där i tyå 5 tim.
Dom tog ekg,blodprov (6 st "burkar"!) o sen röngade (stavning?) dom. Men dom hittade ingenting allt var bra, de var ju skönt o höra iaf. Men eftersom dom inte visste vad de var så fick vi åka hem igen då.
Egentligen behövde jag inte gå på sista lektionen men eftersom jag ändå skulle möta Alva och Evve vid halv 3 så gick jag på sista lektionen då.

Efter de så gick jag och väntade på Alva och Evve.
Sen åkte vi buss till njutånger o gick hem till Alva, där så kollade vi på kort o sen gick vi till Evve o spelade twsister xD
Sen nån gång vid typ 6 så gick vi hem till Alva o skulle göra pannkakor men hon hade ingen mjölk så då åt vi tacochips, gurka, ost o creme fresch, haha de var gott ;)
Sen cyklade vi ner till bussen, medans vi väntade så köpte vi godis :D
Vid ungefär halv 8 kom bussen, så då åkte jag hem :)
Tack för en jätte kul dag Evve och Alva <3



Nu ska jag kolla på idol o sen gå och duscha, imorn är de idrottsdag på Ankarmon med skolan "/
Men först ska jag till hudik till nån som ska göra nåt med min axel, hon trodde att de var en låsning i nånting, o hon sa att hon kune fixa de, så nu hoppas jag att hon kan de då :D

Hare bra, puss Sanna <3









Kommentarer
Postat av: Madde

Hehej !

Va kul att få läsa vad du gör om dagarna :) Du är duktig på att uppdatera tycker ag :)

Hoppas att de ornar till sig med axeln också.



Kram!

2009-09-17 @ 21:30:23
Postat av: Sanna

Madde- Tack! :D

2009-09-18 @ 15:03:20
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-19 @ 22:27:21
URL: http://olladarwish.blogg.se/
Postat av: Anonym

stakars dig:(

har du haft så ont?? det måste va något med ditt axel:)

2009-09-19 @ 22:28:56
URL: http://olladarwish.blogg.se/
Postat av: Sanna

Olla- Jag har ju haft låsningar i ryggen, så hon Ulla öppnade ju dom, de är drf jag har haf så ont, men jag fick ju tabletter, så de är bättre nu :)



Puss <3

2009-09-20 @ 12:06:50
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0