Äntliiigen helg!

Nu är de äntligen helg!

Idag gick vi i skolan till halv 3, sen cyklade jag hem med Rebecca.
När jag kom hem så gjorde jag inget speciellt, har mest suttit vid datorn.

Imorn ska jag kanske följa med pappa o Calle ut till arnön, fast de är så tråkigt där nu, så jag kanske stannar hemma ist.

Men på kvällen så ska jag til Alice, o ha filmkväll med henne Rebecca och Olla, då ska vi se The Grudge 1an 2an och 3an, har vela sett dom jätte länge :D

Fast blir ju inte så kul sen, när jag o Olla ska cykla hem mitt i natten + att dom har grävt upp vägen där jag ska cykla, så jag får cykla världens omväg, o de är ju inte så kul o cykla där själv mitt i natte "/
Men de går nog bra :P

Nu ska jag nog ta o gå och duscha, innan idol börjar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0