Tyra-Li och Leya!

Hejhej.


På förmiddan idag så ringde Tyra-li min granne och ville vara med mig, eftersom jag inte hade nåt o göra så fick hon väl de då.

Vi gjorde inte så mkt, spelade sims xD

Sen vid halv 1 så åkte jag till stan med pappa o köpte godis, schampo o kuddar till mig ;)
Sen när jag kom hem så var jag med Tyra igen. Då gick jag Tyra o Leya upp till ok o köpt godis till Tyra ;)

Sen när vi kom tillbaka så spelade Tyra sims o jag lekte med Leya ;)

Sen åt jag mat- nånting med kyckling, gott var de iaf :D

Sen har jag inte gjort nå speciellt, kollat på tv och duschat.

Nu väntar jag på att klockan ska bli 8 då ska jag se körslaget :D

Ha de bra, Puss <3


 Tyra-Li <3Leya <3
Leya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0