Snart höstlov!

Jag hann inte skriva nåt igår! Jag var hos morfar till 8, sen kollade jag på plastikkirurgerna och house till 10 + att jag pluggade när de var reklam. Sen gick jag o la mig för jag var jätte trött.

Men jag ska skriva lite nu, för jag vet inte om jag hinner sen.

Igår var jag med Johanna ett tag också, kul vare :D

Idag hade vi prov i spanska och no.

Spanskaprovet var jätte lätt, o no:n var också lätt.

Annars har de inte hänt nåt speciellt, efter skolan gick jag till rättpris med Olla Malak o Jesper, för Olla hade lovat Jesper att hon skulle köpa klubba till han xD

Sen gick jag hem, då har jag bara suttit vid datorn.

Snart kommer mamma då ska jag hjälpa henne o skala potatis xD
Sen ska jag duscha o plugga, o sen vet jag inte.



Föresten jag HATAR min svenskalärare hon är helt dum ihuvet, ingen i klassen tycker om henne.
Hon tror att hon är bäst, men man lär sig inget på hennes lektioner, jag hoppas hon slutar sanrt så vi får Monica ist!

Nu längtar jag till höstlovet, bara nästa vecka kvar nu, sen slipper vi skolan i en heeel vecka, guuud vad skönt de ska bli!

O den 24 åker jag o mamma till Gävle, till Olivia :D lääängar, kuuul de ska bli!


Men ah ha de braa puss <3


 Malak <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar ska det stå annnntar jag/hehehehehhe

2009-10-14 @ 18:33:42
URL: http://olladarwish.blogg.se/
Postat av: SannaWesterlund

Haha ah de ska de xD

2009-10-14 @ 19:33:41
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0